این اقلیت یک نفره

وبلاگ شخصی علی امامی نائینی

این اقلیت یک نفره

وبلاگ شخصی علی امامی نائینی

نبش قبر حرف هایی که هیچ وقت گفته نشد

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ق.ظ

وارد بحث جالبی شده بودم ، با این جمله شروع کردم " هیچ چیز استطاعت اصیل بودن را ندارد "  هنوز در فکر ادامه اش بودم که از پشت تریبون به پایین کشدنم .  کمی  نگاهشان کردم . با تکه سنگی که جلوی پام بود بازی بازی می کردم و همین طور که سرم پایین بود بالایش نیاوردم و راهم را گرفتم و رفتم .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ق.ظ
  • علی امامی نائینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی